Labels

Thursday, August 21, 2008

Bush di Permatang Pauh bersebelahan dengan Anwar !





Terbaru Gus Dur telah dipanggil untuk menjelaskan isu liwat setelah ia menjadi satu tragedi baru hidupan seorang ahli politik kesayangan Amerika Syarikat dan orang Yahudi dengan harapan baru menangkis segala tohmahan dari Barisan Nasional di pertarungan sengit antara hidup dan mati kerjaya politik Anwar.

Gus Dur yang tidak relevan di Indonesia telah diminta bantuannya membersihkan ‘najis terpalit’ di baju Anwar dan ia satu lagi ‘pencerobohan’ pihak luar terhadap negara kita Malaysia. Adakah ada rakyat memerlukan Gus Dur berfatwa sedangkan beliau adalah orang dari Indonesia ? Adakah tidak cukup alim ulamak Malaysia ? adakah Anwar memilih yang akan berbicara mengikut skrip yang beliau sediakan ?


Selepas hampir mendaki puncak kegemilangan politik dan disingkirkan dengan mendadak oleh Allah 10 tahun lalu, inilah percubaan kali kedua Anwar ingin mendaki ke atas kerusi PM dengan tidak menghiraukan lagi segala aturan kebiasaan, dengan menjadikan jalan belakang sebagai alternatif bagi merealisasikan hasrat beliau - dan bosnya ? - bagi memerintah negara Islam Malaysia…

Namun setelah didedahkan dengan begitu nyata dan jelas Anwar terpaksa memilih pendekatan ‘ menelanjangkan ‘ diri sebelum ‘ditelanjangkan’ oleh blogger Alif Ba Ta yang saban waktu memberikan maklumat penting dan berguna kepada suffers yang begitu ghairah mencari bahan berita dan ulasan berkenaan beliau saat ini seperti AnwarDotCom ( klik sini ).

Separuh rakyat Malaysia sekarang bergantung kepada internet kerana mereka telah dimudahkan kerajaan dengan prasarana internet yang luas termasuk penggunaan Broadband yang ditawarkan oleh Maxis, Celcom dan Digi termasuk juga hotspot Streamyx di merata tempat terutama di bandar bandar besar negara kita. Bermakna keputusan pengundian bergantung juga keberkesanan media siber menjalankan penerangan mereka….

Justeru penerangan di internet telah digiatkan dan inilah hasilnya apabila Anwar terpaksa meletakkan gambar semua kawan kawannya pemimpin besar dunia di pajero rasmi kempen beliau setelah banyak sokongan diterima dari Indonesia, Kanada, Amerika dan juga pemimpin agama Islam ala Amerika seperti Dr Taha Jabir Al Alwani, Orientalis terkenal di Amerika John Espotio dan John O Voll dan ramai lagi, dipromosi oleh kebanyakan media pro Anwar dan Pakatan Rakyat..


Akhirnya Anwar tahu dengan menayangkan gambar Bush Presiden Amerika semasa kempen Permatang Pauh, ANwar membuktikan segala tuduhan beliau baik dengan Amerika adalah betul dan beliau sendiri nampaknya bangga barangkali dengan hubungan tersebut walhal kita telah lama menerangkan kepada rakyat tentang hubungan istimewa tersebut yang tidak dimiliki oleh mana mana pemimpin Malaysia yang lain..


Meletakkan gambar Presiden Amerika ; Bush di Permatang Pauh menjadikan Anwar sebenarnya membunuh ‘ dirinya sendiri’ dan rakyat akan makin muak dengan Anwar ; bukan bangga dengan beliau. Kerana semua tahu yang mencetuskan huru hara di dunia sekarang ini ialah Amerika yang menggunakan segala agen dan institut tajaannya untuk Hegemoni Amerika di seluruh dunia. Bahkan tentera Amerika juga berada di mana mana tempat strategik di dunia dengan alasan mereka Polis Dunia yang perlu menjaga keamanan dunia, sedangkan mereka sebenarnya bercita cita menjadikan dunia di bawah kuasa mereka…

Lihatlah gambar Bush di Permatang Pauh dan anda fikirkanlah sendiri bagaimana Anwar semakin terdesak untuk menang di tempat paling kuatnya ketika ini sedangkan pengundi belum tentu memberikan undi mereka kepada Anwar seperti mana sebelum ini. Apatah lagi isu sumpah liwat sangat memberi kesan kepada ‘pengundi atas pagar ‘ yang belum tentu terpesona dengan gambar Bush di pajero kempen PKR dan Pakatan Rakyat tersebut.
Adakah anda masih percaya Bush tidak kenal Anwar seperti mana orang biasa macam kita ? adakah BUSH menjadi ‘tawassul’ Anwar untuk kemenangannya di P44 ( pukul mati mati - ikut bahasa cina ) 26 Ogos depan ????

Apa pun sebenarnya 31 Ogos depan akan menjadi lebih bermakna jika Anwar boneka Amerika berjaya disingkirkan kerana merdeka atau tidak kita selepas ini bergantung menang atau tidak Anwar nanti tidak lama lagi !!!

Berusahalah hingga titisan peluh terakhir demi mempertahankan Bangsa Agama dan Negara dari dijajah secara halus kali kedua…

Marilah kawan kawan, marilah semua rakyat Malaysia !

Merdeka !!!! Merdeka !!! Merdeka !!!


http://umnolawanpas.wordpress.com/2008/08/20/bush-di-permatang-pauh-bersebelahan-dengan-anwar/

No comments: